Пәтуәлар

Жаппай ридда шегінде.



«Өкінішке орай мұсылмандар бүгін “адамзатқа ортақ құндылықтар” насихатына дұшар болды, ол мұсылмандардың шариғи ойлау және діннің кейбір қырларының түсінігін саналарынан жоюда. 

Және “əлемдік мораль нормаларына” сай келмейтін дініміздің кейбір қағидаларына жолыққанда, олар бұл Шариғат үкімдерін түрлі жолмен бұрмалайды: оның мән мағынасын өзгертеді, немесе оны заман, мекен және жағдаймен шектейді. 

Егер біз біраз ой жүгіртсек, бұндай насихаттың құрбандары болған мұсылмандар риддамен жүкті тәрізді екенін көреміз. Ридда (діннен шығу) олардың ішінде вирус сияқты өмір сүреді, өздері тіпті бұдан бейхабар, бірақ, олар иландырылған түсініктен тыс болған кезекті діннің үкімімен кезіккенде дерттің айқын көрінісін байқаймыз. Олар не істейді? “Бұл менің дінімнің қағидасы, мен бұны қабылмаймын”, – деп айта алады ма? 

Әлде олар сонда да бұны байқамағансып, мән бермей, оған астарлы мағына беріп немесе оның ортағасырлық мән-мәтінін меңзеп, терістеуге тырысада ма? Бұл өте қауіпті және қайғылы жағдай: мұсылмандар, негізінде, өз діндерінен қорқа бастады. Осы себеппен, түрлі тұжырымдар, ойлар, идеологемалар дініміздің Ақида, Фиқһ, Ислам моралі (əдеп-ахлағы) және Әһли Сунна манхаж призмасы арқылы терең анализден өтуі аса маңызды». 



«Сахибу сирри Расулилләһ» яғни, «Алла Елшісінің сырлар сақтаушысы» атанған Пайғамбарымыздың, оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын, ең жақын бір сахабасы Хузайфа ибн әл-Йаман, Алла оған разы болсын, былай деп айтқан еді: 

 عَنْ حُذَيْفَةَ ، قَالَ : يَأْتِي عَلَى النَّاسِ زَمَانٌ لَوِ اعْتَرَضَتْهُمْ فِي الْجُمُعَةِ بِنَبْلٍ مَا أَصَابَتْ إِلاَّ كَافِرًا. 

«Адамдарға міндетті түрде сондай бір уақыт келеді, олар жұма намазын оқып тұрғанда, сен солар жаққа садақ атсаң, әлбетте тек кәпірлерге ғана тиесің». 
[Қр. «Мусаннаф ибн Әби Шейба» (37344) иснады сахих.] 

Тағы ол былай деген: 

 لَيَأْتِيَنَّ عَلَى النَّاسِ زَمَانٌ لاَ يَنْجُو فِيهِ إِلاَّ الَّذِي يَدْعُو بِدُعَاءٍ كَدُعَاءِ الْغَرِيقِ 

«Адамдарға сөзсіз сондай бір заман келеді, ол кезде ешкім құтыла алмайды, тек суға батып бара жатқандай Аллаға жалбарынған ғана құтылады». 
[Қр. «Мусаннаф ибн Әби Шейба» (38300) иснады сахих.] 

Сахаба Абдулла Ибн Масғуд, Алла оған разы болсын, былай деген: 

 يأتي على الناس زمان المؤمن فيه أذل من الأمة ، أكيسهم الذي يروغ بدينه روغان الثعالب

«Адамдарға сондай бір заман келеді, олардың арасындағы мүмін күңнен де қор болады, және араларындағы ең ұғымталы өз дінін айлакер түлкідей қулықпен жасыратын болады». 

[Қр. Имам Әбу Дауд сенімді тізбекпен «Əз-Зуһд» (147) кітабында келтірді.] 


Тағы Абдулла Ибн Масғуд, Алла оған разы болсын, былай деген: 

 كَيْفَ أَنْتُمْ إِذَا لَبِسَتْكُمْ الفِتْنَةُ يَرْبُو فِيهَا الصَّغِيرُ , وَيَهْرَمُ فِيهَا الْكَبِيرُ , وَيَتَّخِذُهَا النَّاسُ سُنَّةً ، فَإِنْ غُيِّرَ مِنْهَا شَيْءٌ قِيلَ : غُيِّرَتِ السُّنَّةُ ، قَالُوا : مَتَى يَكُونُ ذَلِكَ يَا أَبَا عَبْدِ الرَّحْمَنِ ؟ قَالَ : إِذَا كَثُرَتْ قُرَّاؤُكُمْ وَقَلَّتْ أُمَنَاؤُكُمْ ، وَكَثُرَتْ أُمَرَاؤُكُمْ , وَقَلَّتْ فُقَهَاؤُكُمْ ، وَالْتُمِسَتِ
الدُّنْيَا بِعَمَلِ الآخِرَةِ
 
«Сендерді фитна жаулап, қарт қартайып жəне оның үстінде бала өсіп жəне оның үстінде адамдар өсіп, ададар сол фитнаны сүннет қылып алған кезде, содан яғни фитнадан бір нәрсе өзгерсе, сүннет өзгерді деген уақытта сендер не істейсіңдер? Ибн Масғудтан сұрады: «Иә Әбу Абдурахман бұл қашан орындалады?». Ол жауап берді: «Сендердің араларыңда көп (Құран) оқушы болып, сенімділер азайып, әмірлер көбейіп, бірақ нағыз фақиһтер аз болғанда, жəне əмірлер көп, ал сенімділер аз, жəне ахирет амалдарын дүние үшін істегенде болады», – деді».
[Қр. «Мусаннаф ибн Әби Шейба» (36464), Әл-Хаким (51/4- 515), ад-Дарими (64/1), иснады сахих.] 


Дайындаған: darulahnaf.com