Пәтуәлар

Шейх Саид Фуданың маңызды ескертулері мен тезистері. 1-бөлім.


Шейх Саид Абдул-Латиф Фуданың (Алла Тағала оны сақтасын) дəрістерінен өте маңызды ескертулер мен тезистер. (17/02/2018)

1 - الانتفاع بما نتعلم هو تبعٌ لتعلم ما ينبغي علينا أن نتعلمه. 
Ізденіп жатқанымыздың пайдасын алу, іздену керек болғанымызды ізденудің себебінен.

2 - أول درجات العمل هو البلاغ والبيان. 
Амалдың ең алғашқы дəрежесі – жеткізу мен түсіндіру.

3 - لو جمعنا مذهب أبي حنيفة -رحمه الله- في كفة، والمذاهب الأخرى في كفة أخرى لساواها في الانتشار. 
Егер біз Əбу Ханифаның (Алланың оған рақымы болсын) соңынан ерушілерімен басқа мəзхабтың ұстанушыларын таразының екі жағына қойсақ, екі тарап та бірдей болар еді.

4 - الميزة التي تميَّز بها الإمام أبو حنيفة -رحمه الله- وتلامذته وتلامذة تلامذته أنه قد وردتنا عنهم كتب في العقيدة مصنفة لها بداية ونهاية، وليست مجرد كلمات أو روايات. 
Əбу Ханифа мен оның шəкірттерін, сондай-ақ, оның шəкірттерінің шəкірттерін ерекшелеп тұрған нəрсе - олардан ақида бойынша бізге басы мен соңы бар кітаптың жеткендігі, жай ғана сөйлемдер мен мəтін бөлігі ғана емес.

5 - أدرك الإمام أبو حنيفة -رحمه الله- ستاً من الصحابة فهو قطعاً من السلف. 
Əбу Ханифа алты сахабамен замандас болған. Сəйкесінше, ол да сəлəфтардың (əуелгі ізгілердің) қатарынан.

6 - متن الإمام الطحاوي -رحمه الله- صغير جداً، ولكنه يتكلم عن أكثر مباحث التوحيد ومعظمها، وإن كان على طريقة مختلفة عما ألفناها عن كتب المتأخرين. 
Имам Тахауидің (Алла оны рақымына алсын) мəтіні өте қысқа. Бірақ, ол біз түзген соңғы ғұламалардың кітаптарынан біраз ерекшеленсе де, ақидадан көп мағлұматтар береді.

7 - ما يميز متن الإمام الطحاوي -رحمه الله- أنَّ عبارته سهلة، واضحة، ميسورة، مباشرة، ومع ذلك فإنها عميقة. 
Тахауи мəтінін өзгешелеп тұрған нəрсе - оның оқуға өте жеңіл əрі түсінікті екендігі. Бірақ, соған қарамастан, оның мағынасы өте терең.

8 - اجتمع في عبارة المتقدمين أسلوبان: الوضوح والمباشرة في التعبير عن المعاني، والعمق. 
Əуелгілердің сөйлеу (тілінде) екі стиль бар: Айқындық жəне тіке нақыл сөз, сондай-ақ, тереңдік.

9 - كَثُرت الشروح على كتاب الإمام الطحاوي -رحمه الله-؛ فمنهم من أوجز، ومنهم من فصَّل، ومنهم من اهتم ببعض المسائل دون بعض. 
Имам Тахауидің (Алла оны рақым етсін) еңбегіне жазылған шархтар өте көп. Солардың ішінде қысқа шарх жасағандар бар, ал кейбір ғұламалар тереңірек. Сондай-ақ, кейбір тақырыптарға бөлек тоқтағандар да бар.

10 - جماهير علماء الأمة تواترت أخبارهم ومقولاتهم وأعمالهم وكلماتهم وكتبهم وسيرهم على ما هو موافق لما جاء في كتاب الإمام الطحاوي -رحمه الله- وهذا ما يطمئن القلب ويبعث فيه الارتياح. 
Бұл үмметтің көптеген ғұламаларынан, ұрпақтан ұрпаққа, имам Тахауидің кітабына сəйкес амалдары жəне сөздері, кітаптары жəне өмір сүру үлгісі жайлы риуаяттар жетуде. Бұл жүректі тыныштандырады жəне қуаныш ұялатады.

11 - مقصدنا ليس هو مجرد اختراع معنى لم يخطر على بال من تقدمنا، أو لن يتنبه إليه من سيلحقنا، بل مقصدنا هو فهم هذا الدين الذي أنزله الله سبحانه وتعالى على نبيه العظيم سيدنا محمد -صلى الله عليه وسلم- وأمره أن يبيَّنه للناس أجمعين. 
Біздің мақсат – бұл бізден əуелгілердің ойына кіріп-шықпаған, бізден кейінгілер мəн беріп те қарамайтын дүниені ойдан шығару емес. Біздің мақсат - бұл Алла Тағала пайғамбарына (Алланың оған игілігі мен сəлемі болсын) жіберген жəне оны күллі адамзатқа түсіндіруге əмір еткен дінді түсіну.

12 - الأليق بعلم التوحيد أن لا يكون فيه إجمال. 
Таухидке ең үйлесімдісі - бұл онда (таухидте) қысқа баяндаманың болмауы. (яғни, ол терең түсініктеме болуы тиіс)

13 - مما يميز مذهب أهل السنة أنه لم يقل بشيء إلا وهو مطابق لهذا البيان. 
«Əһлу-Сунна» мəзхабын ерекшелеп тұрған нəрселердің бірі – бұл біздің мəзхаб соған сəйкес айқындықтан басқаны айтпайды.

14 - الإمام الطحاوي -رحمه الله- هو من كبار العلماء الذين يُقتدى بهم. 
Имам əт-Тахауи (Алла оны рақым етсін) етегінен ерушілері бар, ұлық ғұлама.

15 - علماء الإسلام إنما يبرزون بحسب الاستحقاق. 
Ислам ғалымдары сіңдірген еңбегіне сай үздік болады.

16 - عندما نقول عامة الناس فليس المقصود بهم درجة منخفضة من الناس، بل المعنى هو عموم الناس. 
Біз қарапайым халық дегенде, төмен дəрежедегі адамдарды түсінбейміз. Қарапайым халық дегенде, көпшілікті түсінеміз.

17 - العلماء يقيمون أعمالهم بناء على ما هو الحق، وما يجب عليهم أن يقولوه، وما هو الحق الذي يرونه، فإذا تواترت أعمال الإنسان على هذا النسق فإنه يُعرف أول ما يُعرف عند طلاب العلم والعلماء من المتخصصين، ثم يعرفه عامة الناس بما يبذله لهم من بيان للدين. 
Ғалымдар – ақиқатқа, айтуы міндет болғанға жəне өздері көріп тұрған шындыққа сəйкес амал етеді. Ал халық сол системаға сəйкес амал ете бастағанда, ол ғалымның аты шыға бастайды. Алдымен оны білім талап етушілер мен ғалым-сарапшылар таниды. Соң, ол туралы өздері үшін дін үйренуде қандай еңбек сіңдіргеніне қарап қарапайым халық таниды.

18 - أخوف ما يخافه الناس هو فيمن يتكلمون في مسائل أصول الدين؛ لأن صوابهم عظيم وخطأهم جسيم. 
Адамдардың қорқатын ең үлкен қауіптісі - бұл Усул əд-Дин (дін негіздері) жайлы айтушы. Себебі, олардың шындықтары ұлық, ал өтірігі өте үлкен.

ин ша Алла жалғасы бар 

Дереккөз: Aslein.net
Аударған: Kun saeedan | كن سعيدًا
Дайындаған: Darulahnaf.com

Комментариев нет